Monday, February 28, 2011

Som Frederik Siger!

1 March 2011

To gyldne klūmber, jeg har misted krontrollen, der er stor glæde på det ganske slot, jamen det er jo flot med hele to på samme dag, det er en sag for hele livet, det er givet, med en dreng og en pige. En hjertebanken bare ved tanken at være far enū en gang, og tro mig der var sang natten lang, jeg kūnne ikke stoppe da jeg først kom igang, det var ikke en kvidren, men den rene opera sang. Jeg tog en stang og den var kold, med en is. Jeg sagde osse til Mery det kan ikke passe, jo! det er rigtig nok, Henrik blev så glad, han tog sin stok for han skulde da også være med, nū da festen var startet. Er det ikke skønt som vi har det sagde Margrethe, medens hūn redte sit hår ja! det var tidligt på dagen, man må holde fasongen inden man skal ūd på balkongen.

No comments:

Post a Comment