Thursday, October 15, 2009

Hvad skete der!

I 2002 en ven kontaktede mig vedrøende et tourist visa til Japan. Han ejede et lille rejsebureau her I Manila. Nogle mådner tidligere havde jeg mødt en Japaner som sagde at hans datter arbejdede for foreign affairs i Japan og han kunne skaffe et tourest visa. Kunden til rejsebureauet Mrs. Evelyn kom til mit hūs med hendes man dog gav mig hendes Pas. Jeg sagde at visaet ville koste 60.000 pesos. Mrs. Evelyn sagde ok! Til at betale beløbet. En uge efter tog hun med mig til Chinatown hvor hun modte Japaneren. Mrs. Evelyn betalte Japaneren 20.000 pesos og mig 5.000 pesos. En uge senere mødte jeg Japaneren På Pan Pacific hotel, som var tot På hvor jeg boede. Jeg betalte ham 40.000 pesos for at skeffe visaet. De 40.000 pesos var givet til mig et Par dage før af Mrs. Evelyn. Flere uger gik og jeg hørte ikke fra Japaneren og kunne ikke finds noget sted. En måned senere fik jeg et brev fra anklageren i Markati. Jeg tog til Markarti hvor Mrs Evelyn var. Jeg forklarede til anklageren, hvad der var sket. På det tids Punkt gav jeg Mrs. Evelyn 15.000 pesos tilbage En måned gik og jeg modtog et brev fra retten i Markati om at møde. Da jeg kom til retten var Mrs. Evelyn der ikke. Det gentog sig fire gange og nu var vi nået til April 2003. Jeg havde ikke en sagføre det var en meget stor fejl fra min side Retten havde givet mig en PAO forsvare, Som var meget grøn og sagde ikke meget i retten til mit forsvar jeg fandt ud af senere at sagen skulde have voret smit ud efter tre gange. Det viste jeg ikke Så dajeg kom til retten den femte gang var Mrs. Evelyn der og der blev aftalt at jeg ville få et brev fra retten om enmødedag, så sagen kunne lukkes. Brevet kom aldrig og jeg tog til Danmark. I may 2003 blev jeg dømt 9-13 ars fongsel i absencia. Mange år skulde gå og I April 2008 blev jeg andholdt. Jeg havde mange gange Prøvet at kontakte Mrs. Evelyn, men hūn var I Japan hvor hun arbejdede som sanger og enterteiner.

No comments:

Post a Comment