Monday, December 7, 2009

Lille Busser

5 Sep 2009
Her i sommer havde min kone og jeg taget busser entūr i parken. Busser er fire og være end en tiger, han kan det hele alene. Tit jeg ber til gud for busser er streng men selfølgelig han er en dreng. Peter og Dorte var på vippen, men ikke for længe Peter fik en flænge over det ene øje, for busser havde fået fat i hans trøje, så han fløj en tur. Dorte ville ikke, for hun var sur. Busser ville ha en tur på vippen. Jeg sagde nej og så blev der den hel store ståhej. Så jeg sagde. Lad mig. Knægten var klar til at løbe sin vej, denne busser var sej jeg smilte og sagde, du og jeg. Busser nikkede, han var glad. Op og ned, op og ned. Min kone sagde, ved du nu hvad, du er alt for stor. Busser så på sin mor og gav slip uden et tip. Det kunne mærkes i min rumpet og sten, jeg var alt for sen. Lille busser gemte sig bag hans moders ben. Øm i bagen det var sagen. Busser havde nyt hele dagen.

No comments:

Post a Comment