Monday, November 9, 2009

Ǻbent Brev Til Udenrigsministeriet

Tak for at Ǻbne denne side

Det hele drejer sig om er mentalitet og forståelse og have mulighed for at danne sig et klart billede af min situation. Det er jo kedeligt at den Danske stat frasiger sig et hvert ansvar for danskere som har overtrådt andre Landes Love og kan ikke se hvis et specielt Lands Love er helt horrible og uret – faerdige og er fra de dark ages. Man tager ikke højde for hvilken forhold og vilkår fanger Lever under. Man simpelthen ser den anden vej. Når det drejer sig om indkvaterering i Landets største og mest ūhūmske fongsel må en fange leve i en celle der ikke er støre end otte gange ti meter. Det er sådan at en fange må leve med halvtres andre fanger i same celle og de fleste må sorve På den bare cement. Det kan tilføjes at der kun er et toilet. For ikke at glemme maden, some er uspiselig. Her severes uvasket ris, med agurk suppe (ingen kod) eller små røget fisk, some er tøre. Så er der de mange forskellige sygdomme som fanger slaeber med fra andre faengsler T.b er megen kommen her. Mange fanger har åbne sår eller store bylder. Medicin er meget svaert at finde her. Der er andre lande i EU, som støtter deres medbogere når de er kommet i knibe i et fremet Land. Danmark skulde gøre det samme for it’s medbogere.

Tilføjelse!

Kaesee Laeser! som det står nū ser det ikke saerligt godt ud for mig jeg desperat behover penge til en sagføre da der ingen Ambassade er for Danmark er her i Filippinerne,kun et consulat. Jeg får ingen Støtte fra den danske stat. Da jeg er 62år gammel skal jeg bruge penge til medicin og dåsemad. E-mailen til Min Consul Erik Møller Nielsen er mnlconsul@maersk.com jeg vil vaere meget taknemlig. På forhånd tak. Jeg savner Danmark

Med Venlig Hilsen

No comments:

Post a Comment