Sunday, November 22, 2009

En tur i byen

Musikken spiller sammen med niller lad os gå og få en kold, han smiler, jeg kender en trold, hun er ganske sød, med hende vil du ikke lide nød. Hen om hjørnet op ad trappen, nu husker jeg stædet med kanappen. Alle sidder som dukker, du sucker dette sted er vist ikke noget for mig. De to kolde er set på bordet og trukket op. Pigen niller talte om sidder i baren, det var vist ikke hvad jeg skulde, jeg tror hun er en være dulle, mangler en tan dog har en mand som er stor og svær. Det tør jeg ikke siger jeg til niller, som sidder og piller sig i næsen for jeg vil helst undgå fadæsen. Niller er ved roret, svært at få ordet. Tryk på knappen musikken spiller det er ikke sådan med ham niller. Nu er han på gulvet med en med briller damen er over treds, men miller er tilfres. En lille dame med røde kinder, jeg tror niller vender. Niller holder fast om damens nakke hun har glemt at ligge sin frakke. De svinger sig rūndt så det næsten gør undt. Hun er ikke så stor på alder med hans mor. Den lille bliver sat på hendes plads, alle skåler med hævet glas. Henne i hjørnet sidder mads han kender parolen for han er faldet ned af stolen. Han gør figure og får en tur ned ad trappen. Der vines og grines alle synger i kor. Det jeg vidste var at det var ikke den sidste, niller vil ha mer, jeg ser ud af vinduet og ser det sner. Nu er det på tide vi kommer fasted før niller ligger ned. Turen gå ned ad trappen, det er glat. Nu er det vist på tide vi siger go nat. Aftenen har været sjov, jeg er lidt flov. Niller stopper ved en pølsevong. To med brød, han klammer sig til mig, han er i nød, han vakler og skal holdes ūnder armen. Hans smiler og siger, så du hende med den store barm ja! Men der var for megen larm. En tur i byen med min ven det skal vare længe inden vi kommer igen, heldigvis!

No comments:

Post a Comment