Tuesday, November 10, 2009

En Fange Skriver Til Sin Kære

Det var sent på dagen da jeg fik at vide at jeg snart kommer hjem til dig. Jeg er så glad jeg har lyst til at flyve over det ganske land over våger og det store vand. Der er ikke tid til at sorve for jeg også tager en tur over de store skorve, men en ting må du mig love, næste gang tager du med Du ved det, jeg får aldrig nok af livet. For nogle kommer livet som et chok. Men som dig har livet mange farver. Hvis du tror andre ting, så er det hele i dit hoved. Jeg smiler medens jeg går på livets vej Da jeg så dig sidste gang var du trist til mode. Nu da jeg ser dig igen min ven, er det som nat og dag, med glæde og behag. Jeg tog mig ikke i agt, hvad du havde sagt. Du havde så mange planer for dig og mig, det hele er meget enkelt, man må lære at forstå livet Det glæder mig for jeg ved at jeg er manden i dit liv. Hvad der var dengang, står som en klar erindring. Jeg tog dig for givet sådan er det og det er livet. Tiden er gået og snart vil jeg være fri. Bag mure, bag trammer det os begge rammer. I mine drømme jeg altid dig Krammer. Jeg ved du venter på mig, at være sammen er bedre end at være hver for sig. Tit er det svært at se hvad fremtiden vil gi, men glem ikke du er din egen lykke smed.

No comments:

Post a Comment